åka rutschkana i regnet var kul
 
 
 
 
  
Jag har en liten 3 årig pöjk här hemma som fullkomligen tvärvägrar att vara inomhus & idag var det ingen undantag fast regnet öser ner.Jag själv har inget emot att vara ute i regnet men de är en fördel om man har regnkläderna på sig.Jag hittade bara mina regnbyxor & stövlar innan jag fick springa ut genom dörren efter Wille.Han upptäckte att det gick väldigt fort att åka på rutschkanan när den var blött & tyckte att det var mig.Det slutade med att Rex var väldigt nära på att åka ner för rutschkanan efter lillhusse🙊 Han trodde nog att lillhusse var i fara & skulle rädda honom.När vi kom in igen efter flera timmas åkande slockade sonen i famnen på mig.
#1 - Lexochlogan

Lex är likadan, älskar att vara ute oavsett väder

Svar: Visst är det skönt när barnen älskar att vara utomhus i stället för att sitta inomhus hela dagarna 🤗
Carro