Angående sanering av barnens kläder på förskolan
Sanerings firman har kommit fram till att konstnaden för sanering av barnens kläder blir väldigt hög och man kan inte garantera att resultatet blir tillfredställade.Dom får inte kasta något utan tillåtelse från oss vårdnadshavare.Den bedömningen måste vi göra,tex om vi vill spara något och sanera själva.Idag har jag varit på öppet hus och gått i genom allt.Jag kastade direkt nästan alla kläder förutom 2 par stövlar och ett par byxor.Jag valde att behålla dessa för att dom är sonens favoriter och dom luktade inte rök som allt annat.Jag var helt inställd på att stövlarna var förstörda.I lördags åkte jag runt i alla möjliga affärer för att hitta likadana stövlar utan resultat.Nu återstår det bara att se om det fungerar att köra dom i tvättmaskinen.