Overall till dom minsta
Du har nämligen inte några bra tisp på vad man ska tänka på när man ska köpa overall till en 7 månaders pojke?Kan du rekommendera något bra märke?
 
Till små  i vagnen kan jag rekommendera att man har en overall med dubbla dragkedjor så man lätt kan byta blöja eller vädra.Något som jag tycker är viktig är att man ser till att det är rätt storlek och att bebisen kan röra sig ordentligt är också jätteviktigt.
 
När lillemannen var mindre körde vi med fleece overall och det tyckte jag passade honom utmärkt. Enligt min åsikt är det onödigt att köpa massa fodrade overaller som dom dessutom växer ut rätt fort.
 
Jag skulle hellre lägga ner pengarna på en varm och skön åkpåse att ha i vagnen under vinter året.
Om jag ändå skulle köpa någon annan än fleece overall skulle det bli en Kax Uni Proxtec overall.