ännu en brand vid skola i Norrköping
Den senaste tiden har räddningstjänst har fått rycka ut på flera skol/förskola bränder i Norrköping.En anmälan gällande mordbrand är upprättad bland alla bränderna den senaste tiden.Senast i går kväll utsattes en skola för en brand. Jag är väldigt övertygad om att det är en pyroman som går omkring och tänder på.
 
Det kan vara samma gärningsman,men det kan lika gärna vara flera.Personligen kan inte förstå innebörden av krossa en ruta och se till som det börjar brinna på en skola/förskola.Jag som förälder är självklart frustrerad och ledsen på samma gång.Jag är nämligen föräldern till ett av barnen som har förlorat sin förskola.Naturligtvis är man  glada för att det händer på kvällarna/nätterna och att ingen kommit till skada.
Jag börjar ärligt talat bli mörkrädd och undrar när detta ska få ett slut.Vilken riktning är samhället på väg till?
#1 - Yohanna af Skovde

Tycker att det känns väldigt obehagligt!

Svar: ja det är väldigt obehagligt och sonens förskola är en av dom som har blivit utsatt.Jag är väldigt rädd att det ska hända igen och kanske när dom är på plats dessutom
Carro