En Blogg lista
 
 
Jag gör : Ligger i svärmor säng brevid sonen som sover (feberig) och passar på att blogga..
Jag ska : Strax sätta mig ner och få något i magen.
Jag kan : Väldigt mycket olika grejer.
Jag  köper : Det nödvändigaste :
Jag måste : Just nu måste Jag inte göra någonting : Jag tycker : Att det ska bli skönt med helg och umgås med familjen.
Jag tänker : Väldigt mycket på framtiden och hur jag ska få mina drömmar att slå in
Jag förbrukar : Väldigt mycket energi på små grejer  
Jag lyssnar : -
Jag drömmer : Väldigt mycket  
Jag längtar : Tills vi ska åka till Öland  (billåndslandet) Jag fasar : För att det ska hända mina älsklingar något Jag använder : Alltid bil bältet i bilen .
Jag njuter : Ett dopp i  sjön en varm sommardag
Jag blir : Sårad och arg på samma gång om någon inte håller det dom har lovat.
Jag äter : Det mesta.
Jag dricker : Minst 2 koppar kaffe om dagen  
Jag brukar : Somna sist av alla hemma hos oss.
Jag tittar : I olika Inredning  tidningar
.Jag läser : Barnböcker för min son och olika bloggar.
Jag vill : Mer än vad jag klarar av