Alla börjar som nybörjare :)
 
 Alla är vi nybörjare någon gång och nu var det min tur att vara det. Det som är gemensamt för oss nybörjare är att vi oftast inte är särskilt bra på det vi nyss börjat med.Jag har väldigt länge tänkt på att jag vill göra min egna personliga header till bloggen.Men problemt är att jag är inte ett dugg insatt i Photoshop eller några andra foto program.Jag har suttit i 1 timme och prövat mig fram och jag tycker faktiskt att det vart bra för att vara  första gången.Det ända som jag inte har kommit fram till är hur jag får med hela bilden när jag laddar upp den för att ha den som header.
 
#1 - Elin

Det va väldigt längesen jag höll på med Photoshop o designer o så, men jag har för mig att man måste gå in där man ändrar designen o sedan ändra längden på hur lång man vill ha headern. O så får man testa sig fram efter det måttet som blir bra. Hoppas det är lite till hjälp iaf! 😊

Svar: Oki Tack ändå får försöka pröva mig fram helt enkelt
Carro