makeovern i Willes rum.
Är det något jag har märkt så är det att ett barnrum är både det roligaste och svåraste rummet att inreda. 
 När man ska inreda ett barnrum behöver man  inte alltid köpa det nyaste och dyraste till barn rummet.Det går helt utmärkt att gå på loppis och man sparar dessutom pengar som man kan göra något roligt för.Det finns inget roligare än att förbättra, förnya eller förändra lite på ytan om ni frågar mig.Jag måste erkänna att hans rum har inte varit så där mysigt utan snarare tvärtom.I helgen tog vi tag i hans rum och flyttade ut ena sängen där i från.Hans rum varit precis som jag ville ha det från första början.Det som återstår är att bestämma vart hans tavlor ska sitta och en hylla för böckerna.
   Gillar du mitt inlägg? Glöm inte att lämna en kommentar eller tyck på ❤  här under.Tack för förhand 
 
#1 - Sarah

Kul att göra om lite :)

Svar: Det känns roligt och det är en utmaning att inreda ett pojkrum.
Carolina cuevas

#2 - Anonym

Har han inget fönster i rummet?

Svar: i mitten av rummet finns det ett fönster :)
Carolina cuevas