Det går inte att skilja dem åt!
 
Det här med att barn och hundar får starka band när de växer upp tillsammans är ett levade bevis för oss här hemma.
Alla dagar är inte tiptop, frid och fröjd och en dans på rosa moln utan snarare tvärtom.Jag har sen den dagen vi kom hem från BB låtit våran rottweiler vara delaktig när det gäller våran son.En regel vi har här hemma är att vi ska respektera varandra.Vi får inte under några omständigheter rida på hunden eller dra i hans svans,öron mm.Nu är Wille i den åldern där han mer än gärna testar sina föräldrar.Vissa dagar vill jag bara slita mig själv i håret eller rymma hemifrån för en stund.Nu under förmiddagen tog jag med mig wille och Rex ut på en promenad i skogen.Wille somnade på vägen hem i vagnen och Sover just nu.
 
Gillar du mitt inlägg? Glöm inte att lämna en kommentar eller tyck på hjärtat här under ❤👎