Gårdagens besvikse på gekås
Jag har alltid varit nöjd med mina besök på gekås under flera år.Gårdagens besök var inte alls någon direkt positivt utan snarare en stor besvikelse.Mina förväntningar över att köpa kläder och pyjamasar till sonen gick i spillor.Dom flesta hyllorna var urplockat och det fanns inte så mkt kvar i rätt storlek att välja bland.Jag fick nöja mig med att köpa en storlek större än tänkt.På barnleksaks avdelningen var det tyvärr inte heller så mkt bättre.Jag lyckades ha tur med att ta åt mig den sista bilgaraget på hyllan.Jag åkte ditt för att handla klart alla julklappar men det sket sig helt och hållet.Jag hoppas att utbudet är bättre nästa gång annars är det sista gången för mig.
 
 
#1 - Yohanna af Skovde

Nej men! Sedär! Så olika det kan vara! :) Jag var dock mest nojjig för alla personer och hade en ganska flytande inköpslista så det var inga måsten utan mest good-to-haves och är det väl kanske därför jag blev supernöjd som bara fick shoppa utav bara fan :)

Svar: Ja det var inte lätt precis att ta sig fram framför alla människor.Jag har väl förlitat mig för mkt bland alla andra åren som jag har handlat där nere. Blev mest besviken över att det knappt fanns några kläder kvar i sonens str.
Carolina cuevas

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Nej vad tråkigt att du var missnöjd :(

Svar: Jag har varit där nere dom senaste 7 åren och detta är första gången som jag blev besviken 😣
Carolina cuevas