Att välja rätt säng är ingen lätt uppgift.
Har man tankar att investera i en ny barnsäng, kan det vara en ide att se till så at sängen passar in i rummet där den ska stå.När jag letade efter en ny säng till sonen blev jag kär i  denna  brandbilsäng.Det såg så himla gosigt ut att sova där inne och vem vill inte ha en cool säng i sitt barn rum?Utan att tänka på att läsa måttet på hela sängen så beställde jag hem en åt sonen.Jag älskar sängen men den tar upp alldeles för mycket plats i rummet.Jag hade nämligen tänkt att ha den på vänster kortsida av rummet.Det kan jag bara glömma för att den kommer i såfall blockera dörr öppningen.Jag får hitta på en annan lösning helt enkelt.Hade rummet varit större så hade det inte varit några som hels problem.Måste erkänna mitt misstag och ångrar att jag inte köpte en kura säng.
 Barnrumsinspo