Väntar på samtal över min hund
 
Ni som har följt mig ett tag borde vid detta laget veta om min tron på veterinären.Vi har haft ett väldigt tufft år med olika besök hos veterinären med våran hund.Han har aldrig innan operationen mått så här som han nu gör.Han har sen ett tag tillbaka börjat kräkas och får inte behålla sitt foder eller vatten.Vi var och tog olika prover för några veckor sedan och allt såg bra ut.Vi fick mag medecin ut skriven och speciell torroder åt honom.Han slutade att kräkas men för en vecka sen började det om på nytt.Nu är min svärmor med honom hos veterinären.Jag är så nervös att jag inte kan koppla av ordentligt.Väntar på att hon ska ringa och berätta hur det har gått med allt.Jag mår så otroligt dåligt när jag tänker tillbaka på den dagen när han genom gick operationen.Jag trodde aldrig att det kunde ske ett sånt misstag som det faktiskt gjorde.