Varför kan du inte bara erkänna att du har gjort fel?
 Min hund började halta på vänster fram ben torsdagen 3 mars och dagen efter så visar han smärta på benet.Jag fick tid hos veterinären för en undersökning på honom på fredagen 4 mars.Min svärmor tar veterinär besöket med honom eftersom att min son var febrig.Han undersöktes och V armbågsleden kan inte böjas vaken-spänner sig mkt kraftigt.Smärta vid sträckning vä armbågsled som även tyckys ngt svullen.H armbågsled kan sträckas ua. Eftersom em och att han har aortestenos så ser dom inte kunna rtg honom vaken prg storlek och arg så görs ingen vidare utredning utan dom skickar en remiss till en ortoped på en annan klinik och rekommenderar vila under några dagar.När vi kommer till nästa klinik den 9 mars så får vi träffa en ortoped som gör en undersökning och bedömer att vi ska försöka göra en röken av vänster ben i vaken tillstånd.Han trodde att det skulle fungera om jag och Jimmie samarbetar med honom.Det gick utmärkt och rönken bilden gick han igenom med oss.Vi fick en ny tid för en titthålsoperation den 15 mars.Jimmie lämnar in Rex på morgonen innan han åker till sitt arbete.Jag har inte tid att följa med eftersom att min tik skulle få somna in samma dag och jag ville vara med henne.
 
När operationen är klar ringer en från kliniken och talar om för mig att försäkringsbolaget inte vill stå för kostnaden.Jag bryter ihop totalt och svärmor får fortsätta samtalet.Vi ringer till försäkringsbolaget och försöker få reda på anledningen till varför inte försäkringen täcker.Dom skyler på hans hjärta först och vad har det med att göra med armbåsleden ? Jag mår riktigt dåligt efter att ha  tvingas att låta min andra hund fått somna in och sen behöva stå på mig för försäkringsbolaget på Rex.Ringer upp Jimmie för att tala om läget och han hoppar in i bilen direkt och löser ut Rex.Rex är rakad på båda fram benen och j tänker att kanylen har väl suttit på höger benet.När han tar ut honom från bilen så märker han att dom har ju  för helvet operiat fel ben.Jag trodde att han skojade med mig när han kommer in med honom. Vi ringer till veterinären direkt men får inget svar.I flera  dagar ringer vi och får som svar att han som har genomfört operationen på R är sjuk.Nu i onsdags fick vi prata med honom.Istället för att erkänna och rätta till misstaget så skyller han i från sig på oss.Det är så rörigt i mitt huvud just nu  och vi ger oss inte.Klinikchefen ringde till Jimmie i torsdags kväll och fick en tid på onsdag. Jag mår inte alls bra och orkar inte med mer så att j och hans mamma kommer åka ditt tillsammans i stället.Hunden kan inte tala sin egen talan och det är så tråkigt att det är han som får lida när det har blivit fel.Vi är inte ute efter att få pengar utan vi vill bara att R ska få rätt behandlig.
 
 
#1 - Hanna

Usch vilken himla otur ni haft!!vilken klinik är det som har opat honom?

Svar: Vi har verkligen inte haft turen på vår sida.Hoppas att det vänder snart. Vi var på norsholm
Carolina cuevas