Hela svenska folket kommer att få reda på sanningen
 
 Som ni har märkt på dom senaste inläggen har jag  en jobbig period.Jag fick låta min tik somna in i tisdags och samtdigt var min hane på titthålsoperation.När han var  klar så fick vi negativa besked utav försäkringsbolaget.Dom tänker inte under några omställdaheter gå in och  hjälpa oss.Det står klart och tydligt på papperna från veterinären att skadan har uppståt den senaste tiden.Bolaget påstår dock att  han är född med skadan på leden.Människor som inte e pålästa vad gäller sjukdomar m.m ska väl inte sitta o bedöma när o hur sjukdomsfallet uppstått. Här sitter man o betalar pengar till dem för att d ska hjälpa till när olyckor o sjukdom uppstår. Vilka svin. Jäkla rövare.Vi har bråkat med dom och dom ger sig inte.Det kommer vi inte Heller att göra.Vi kommer att kontakta tidningen om vårat fall och berätta sanningen om hur dom drar in massa pengar på folks bekostnad.Jag tänker inte skriva något namn om bolaget här för dom är inte värda det i mina ögon.Men som sagt kommer lägga ut länken till er från tidningen där ni får reda på allt