Hållare med 16 clips
Nu när sonen äntligen har somnat så passar jag på att göra sånt som annars inte skulle bli av.Jag fick en hållare med 16 clips i julklapp förra året. Det gör det lätt att visa bilder och organisera anteckningar mm.Jag har valt att hänga upp bilder på den.På det sättet visar man bilderna på ett roligt och annorlunda sätt.Jag har precis börjat och om ni är sugna på att se slut resultatet så säg gärna till så fixar jag det ;-) Bäst att fortsätta att hänga upp mer bilder medans det är lungt här hemma
 
 
#1 - anna

Hej ni kommit långt med garaget
Hur många kvd


Svar: vi har inte kommit så långt som sambon hade hoppas på.
Carolina cuevas

#2 - anna

Ok allt tar tid tyvärr är det bara 24 timmar på ett dygn



Nu fattas väl bara traktor höns och och massa klyven ved

Svar: Ja och tur är det att det inte är mer timmar på dygnet för då hade jag dött av trötthet
Carolina cuevas