ett konstigt ljud från sovrummet
Idag tog jag mig en eftermiddagslur tillsammans med w på 40 min utan att ha ett dåligt samvete.Vi la oss i extra sängen inne i hans rum och båda somnade ganska omgående.Vaknade och hör ett väldigt konstig snarkade ljud från vårat sovrum.Min första tanke som dök upp i huvudet på mig var att sambon måste ha kommit hem och är sjuk.För jag hade ju låst ytterdörren innan vi gick upp på övervåningen.Jag går in i sovrummet och till min stora förvåning så är det inte sambon som ligger   
Ner bäddad i vår säng.Utan det är våran rottweiler hane som har tagit friheten och lagt sig i sängen. 
Ojdå nu upptäckte hon mig liggades här och jag som låg så skönt här i sängen.Jag kunde bara inte låta bli att fotografera honom när han låg där.Ångrar nu i efterhand att jag inte filmade honom.